Merak mailroom, uw tijdbesparende externe postkamer
04-02-2020 - in Merak
Sinds 2017 bieden we u met Merak Mailroom ook postkamerverwerking aan. Deze dienst optimaliseert en digitaliseert de postverwerking in uw bedrijf en draagt bij tot uw paperless office. Ons team behandelt intussen meer dan 1 miljoen poststukken per jaar, met respect voor de GDPR-regelgeving en uw interne huisregels.
Hoe werkt Merak Mailroom?
Merak verwerkt uw post in vijf stappen:
- Uw post komt op een externe postbus aan.
- We sorteren al uw inkomende enveloppen.
- We analyseren en scannen de inhoud.
- We bezorgen de gesorteerde post in digitale vorm aan de geadresseerden.
- We zorgen voor de nabehandeling van de papieren post.
Waarom kiest u voor uw postverwerking voor Merak Mailroom?
Flex en paperless zijn twee woorden die voortdurend aan belang winnen op de werkvloer.
Wilt u een flex en paperless office zijn?
Dan is het essentieel dat uw inkomende post snel, digitaal en overal beschikbaar is.
Een zekerheid die u hebt met Merak Mailroom.
- Kostenbesparende, veilige oplossing op maat
- Vlotte digitale postbedeling (binnen 24 uur) met respect voor de GDPR-richtlijnen
- Discrete en efficiënte verwerking van uw inkomende post
- Nabehandeling met verschillende opties: enveloppen naar uw kantoor laten brengen, voor korte of lange termijn door ons laten bewaren, of door ons laten vernietigen
- Efficiëntere inzet van uw eigen personeel
Klik hier voor meer informatie omtrent onze dienst ‘Merak Mailroom’
Hulp nodig bij uw aanvraag?
Bereikbaar ma-vr 08u30 tot 17u00
Gerelateerde berichten