Merak mailroom, uw tijdbesparende externe postkamer

04-02-2020 - in Merak

Een close-up van twee zakenmannen die de hand schudden

Sinds 2017 bieden we u met Merak Mailroom ook postkamerverwerking aan. Deze dienst optimaliseert en digitaliseert de postverwerking in uw bedrijf en draagt bij tot uw paperless office. Ons team behandelt intussen meer dan 1 miljoen poststukken per jaar, met respect voor de GDPR-regelgeving en uw interne huisregels.

Hoe werkt Merak Mailroom?

Merak verwerkt uw post in vijf stappen:

  1. Uw post komt op een externe postbus aan.
  2. We sorteren al uw inkomende enveloppen.
  3. We analyseren en scannen de inhoud.
  4. We bezorgen de gesorteerde post in digitale vorm aan de geadresseerden.
  5. We zorgen voor de nabehandeling van de papieren post.

Enkele bruine bureaus met computers op die naast elkaar staan

Waarom kiest u voor uw postverwerking voor Merak Mailroom?

Flex en paperless zijn twee woorden die voortdurend aan belang winnen op de werkvloer. Wilt u een flex en paperless office zijn? Dan is het essentieel dat uw inkomende post snel, digitaal en overal beschikbaar is. Een zekerheid die u hebt met Merak Mailroom.

  • Kostenbesparende, veilige oplossing op maat
  • Vlotte digitale postbedeling (binnen 24 uur) met respect voor de GDPR-richtlijnen
  • Discrete en efficiënte verwerking van uw inkomende post
  • Nabehandeling met verschillende opties: enveloppen naar uw kantoor laten brengen, voor korte of lange termijn door ons laten bewaren, of door ons laten vernietigen
  • Efficiëntere inzet van uw eigen personeel

Klik hier voor meer informatie omtrent onze dienst ‘Merak Mailroom’

Een data logger aan de muur van de klimaatkamer in Mechelen

Opeengestapelde witte containers van Flextor

Hulp nodig bij uw aanvraag?

Advies en vaak gestelde vragen
Contacteer onze experts

+31 (0)75-631 11 39

Bereikbaar ma-vr 08u30 tot 17u00

Klantendienst