mymerak.nl, een kostenefficiënte oplossing voor uw archiefbeheer
04-02-2020 - in Merak
Met MyMerak.nl biedt Merak u een veilige, overzichtelijke en betaalbare oplossing voor uw archiefbeheer.
Als kmo, zelfstandige ondernemer of beoefenaar van een vrij beroep ziet u het aantal papieren en digitale documenten in uw onderneming jaar na jaar toenemen. Het gevolg? Uw archief beheren kost veel tijd. Tijd die u bespaart dankzij het veelzijdige en gebruiksvriendelijke platform MyMerak.nl. Nog een voordeel van ons platform? U kunt precies berekenen hoeveel het kost om uw archief extern te laten archiveren en digitaliseren of om data te laten vernietigen. Een prijzige zaak? Zeker niet. U vertrouwt ons uw papieren archief al toe vanaf 39 euro per jaar.
Dankzij de nieuwe segmentering ziet u in een oogwenk voor welke diensten u bij ons terecht kunt.
Bij Merak zetten we voortdurend in op verbetering van onze producten en diensten. Permanente evaluaties en aanpassingen maken dan ook deel uit van onze aanpak. Ook MyMerak.nl kende dit jaar een belangrijke evolutie.
Snel een helder overzicht
Dankzij de nieuwe segmentering ziet u in een oogwenk voor welke diensten u bij ons terecht kunt:
DOCUMENTEN: uw papieren documenten bewaren, digitaliseren en vernietigen.
GOEDEREN: uw goederen en materialen opslaan (Box Storage) vanaf 1 m.
DATA: uw back-ups en verschillende soorten tapes bewaren en/of vernietigen.
MAATWERK: verschillende Merak-diensten die door hun complexiteit een persoonlijke aanpak vereisen.
24/7 online beschikbaar
Uw bedrijf evolueert meer en meer naar een paperless office.
Of beter gezegd: naar een “less paper” office.
MyMerak.be helpt u om uw aantal fysieke documenten te verminderen.
Ons platform is 24/7 online beschikbaar.
U behoudt dus met MyMerak.nl niet alleen de volledige controle over uw archieven, data en goederen, u beslist ook vanwaar en wanneer u uw informatie wilt raadplegen.
Hulp nodig bij uw aanvraag?
Bereikbaar ma-vr 08u30 tot 17u00