Hoe kan ik mijn gedigitaliseerde documenten snel terugvinden?

Samen met de Merak-adviseur bepaalt u het vereiste indelingsniveau en de archiveringswijze van de elektronische kopieën en originelen. Geavanceerde Merak-software ordent elk document volgens uw specificaties: volgens vaste velden (bv. datum of klant), barcodes of integrale tekst. Als u in een databank (Excel, Access) over metadata beschikt, kunnen ze met de Merak-software gekoppeld worden aan de hand van één unieke sleutel. Dat bespaart u veel handmatig werk. Het voordeel is dat al uw bestaande inventarisgegevens niet verdwijnen, maar mee ter beschikking worden gesteld op de door u gewenste drager.

Gerelateerde vragen

Een antwoord op een andere vraag?

Stel ons uw vraag

+31 (0)75-631 11 39

Bereikbaar ma-vr 08u30 tot 17u00

Vrouw die aan het bellen is achter een bureau
Service

Wij bieden altijd een servicepakket op maat

Service

Uw vertrouwelijke informatie is bij ons volledig anoniem

Service

De ideale partner voor vertrouwelijke opslag