Update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu
Met de scanningservice van Merak scant u uw volledige papieren archief eenvoudig in.
U stelt uw gegevens vervolgens digitaal beschikbaar aan iedereen die ze nodig heeft. Software installeren is niet nodig en uw gescande documenten en dossiers komen bij Merak op een beveiligde server te staan.
Gebruiksvriendelijk, doorzoekbaar en veilig. Doordat elke zoekopdracht in de logs wordt bewaard, bent u steeds op de hoogte van wie welke documenten opvraagt, en wanneer.
Na een opstartvergadering waarin we al uw behoeften en noden nagaan, sturen wij u de nodige Merak-dozen toe. Mocht u dat wensen, dan komen wij ook graag helpen om uw papieren archief in de dozen te plaatsen. Een Merak-koerier registreert de dozen die hij meeneemt, en vervoert ze naar de Merak-scanservice. Daar krijgen alle dozen de ‘IN’-status en worden de documenten voorbereid op digitalising. Alle nietjes, post-its en paperclips worden verwijderd en, indien gewenst, na het scannen teruggeplaatst. Vervolgens worden de documenten gescand en geïndexeerd, en gaan ze door onze kwaliteitscontrole. Na goedkeuring leveren we de digitale documenten op via uw drager naar keuze.
Snelle en efficiënte
consultering
Perfecte
leesbaarheid
Alle materialen
en formaten
Discretie en veiligheid gegarandeerd