Digitaliseren
Vanaf 413,69 euro
We scannen en digitaliseren al uw papieren documenten, boeken en plannen.

Het overzichtelijk organiseren van zakelijke documenten gebeurt vandaag bijna 100% digitaal. Logisch, want in een digitaal archief zijn uw archiefstukken zeer snel en gemakkelijk terug te vinden. Het digitaliseren van papieren documenten kan echter een tijdrovende klus zijn. Daarom nemen wij die taak graag van u over.

Van administratie en facturen tot personeelsdossiers: we scannen al uw zakelijke bestanden in en maken ze voor u beschikbaar via een kanaal naar keuze. U kan bijvoorbeeld gebruik maken van Merak Archive Online, ons sterk beveiligde digitaal archief waar u uw bestanden op een gebruiksvriendelijke manier kunt raadplegen. Erg handig voor de thuiswerkers dus en bovendien maakt u weer heel wat plaats vrij op kantoor!

scannen en digitaliseren
Medewerkster van Merak lacht vriendelijk
+31 (0)75-631 11 39
Bereikbaar ma-vr 08u30 tot 17u00
IconPhone
info@merak.nl
Stuur een e-mail naar een expert
IconPlane
Hoe gaat Merak te werk?  
De scanningservice van Merak scant uw dossiers, documenten, boeken en plannen in met professionele scanners. Het resultaat? Hoogkwalitatieve scans die perfect leesbaar op uw scherm verschijnen. Zodra uw zakelijke documenten digitaal beschikbaar zijn, kunt u ze online delen met iedereen die ze nodig heeft. Indien u opteert voor onze digitale archieftool MAO, hoeft u geen software te installeren en uw gegevens zijn altijd gegarandeerd veilig op onze servers.
   Snelle en efficiënte raadpleging
   Perfecte leesbaarheid
   Scanning van alle materialen en formaten
   Gegarandeerde discretie en veiligheid
Optimale Digitalisatie  
Medewerker van Merak scant een plan in met een daarvoor dienende scanner

Al uw papieren documenten worden snel, eenvoudig en 100% veilig gedigitaliseerd.



Eenvoudig digitaliseren

Wij scannen en digitaliseren alle documenten, boeken, handgeschreven nota’s, plannen of dossiers ...pagina per pagina. Onze apparatuur kan alle formaten aan. Van visitekaartje tot A0-plannen. Voor boeken en notulen werken we met een professionele boekscanner. Die maakt een foto van elke pagina. Uw originelen blijven bovendien intact.

Veilig digitaliseren

Een driedubbele kwaliteitscontrole bij onze scanprojecten sluit fouten uit.

De voordelen van digitalisatie?

Al uw documenten zijn snel en gemakkelijk raadpleegbaar. Kiest u ook voor onze Merak Archive Online? Dan maakt u het ook voor thuiswerkers mogelijk om 24/7 archiefstukken te raadplegen door hen lees- of schrijfrechten toe te kennen. In dit digitaal archief wordt uw informatie gegarandeerd veilig en anoniem bewaard.

Kwalitatieve dienstverlening  
Foto van een boek in de boekscanner
Uw documenten blijven op elk ogenblik traceerbaar

Dankzij onze doorgedreven scanprocedures komen al uw opgehaalde dozen terecht in ons digitaal opvolgsysteem. Een supervisor heeft hierdoor in één oogopslag een online overzicht van de status (voorbereiding, scanning, indexatie enz.). Per doos is er een volledige audit trail beschikbaar op aanvraag.


Driedubbele kwaliteitscontrole

1. Verificatie op settings
2. Visuele controle scankwaliteit
3. Visuele controle op indexen
De beelden worden pas ter beschikking gesteld in de opleveringstool na een positieve validatie van de drie controles.

Klantenbeoordeling 4,8/5 uit 106 reviews

Caroline Raets 16-09-2022

5/5

Excellent service, very quick, professional and friendly

Michel Van Geert 18-05-2021

5/5

Alles mooi, netjes verpakt en gestapeld in propere omgeving. Vriendelijk en gedienstig personeel

Veerle Fiers 28-04-2021

4/5

David Copper 10-12-2021

5/5

Heel makkelijk, niet duur en prima opvolging voor vernietiging van papier. Ook hun tijdelijke containers Box@Home zijn super om tijdelijk voor een verhuis spullen te stockeren.